Nowa jakość szkoleń

  • /szkolenia online w formie video-konferencji

  • /up znaczy więcej

  • /szkolenia językowe w dowolnym miejscu i czasie

  • / wszystkie najpopularniejsze języki

  • /prowadzimy szkolenia na terenie całej Polski

  • /szkolenia in company

  • /zajęcia indywidualne i korepetycje

Zapytaj o ofertę

Zgodnie z RODO zbieramy Państwa dane dla potrzeb przygotowania oferty i/lub realizacji usług. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych do celów marketingowych

Trwa wysyłanie wiadomości....

Platforma on-line dla klientów i uczestników szkoleń

Każdy z naszych klientów otrzymuje dostęp do nowoczesnej internetowej platformy klienta. Platforma klienta to gwarant pełnej kontroli nad procesem nauczania.

Narzędzie to pozwala na pełen monitoring szkolenia umożliwiając dostęp do:

  • grafiku zajęć,

  • statystyk,

  • obecności,

  • tematów i zadań,

  • postępów i ocen,

  • materiałów,

  • testów i ankiet,

  • raportów oraz płatności.

Jest to również realne narzędzie do kontaktu z lektorem oraz sekretariatem szkoły.

platforma online

Szkolenia on-line przy wykorzystaniu platformy

Platforma klienta to przede wszystkim wygoda naszych klientów, dlatego też daje ona możliwość uczestniczenia w szkoleniach językowych on-line (VLP, Videoconferencing Learning Platform).

Uczestnicy mogą brać udział w zajęciach prowadzonych przez lektora na wirtualnej tablicy wyświetlającej materiały multimedialne, jednocześnie prowadząc interakcje z innymi uczestnikami oraz lektorem. Szkolenia prowadzone w takie formie mogą być nagrywane, co pozwala na powrót do przerobionego materiału w każdej chwili.

powrót do strony głównej

Kontakt

Oddział główny

ENGLISHUP
ul. Strzegomska 204a/15b
54-432 Wrocław

E-mail:

biuro (@) englishup.pl

Telefon:

+48 53 59 59 59 7

Social media:


Dane przedsiębiorstwa:

TAKEUP Sp. z o.o.
ul. Strzegomska 204a/15a
54-432 Wrocław

Spółka zarejestrowana jest w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem  KRS: 0000686298
REGON: 367776845
NIP: 894 310 89 79
Kapitał zakładowy 15.000,00 zł
Nr rachunku: 19 1140 2004 0000 3802 7974 5689

Polityka prywatności/RODO

Oddział główny

ENGLISHUP
ul. Strzegomska 204a/15b
54-432 Wrocław

E-mail:

biuro (@) englishup.pl

Telefon:

+48 53 59 59 59 7

Social media:


Dane przedsiębiorstwa:

TAKEUP Sp. z o.o.
ul. Strzegomska 204a/15a
54-432 Wrocław

Spółka zarejestrowana jest w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem  KRS: 0000686298 REGON: 367776845 NIP: 894 310 89 79 Kapitał zakładowy 15.000,00 zł
Nr rachunku: 19 1140 2004 0000 3802 7974 5689

Polityka prywatności/RODO
x

Polityka cookies

Niniejsza Polityka Cookies określa zasady przechowywania i dostępu do informacji na urządzeniach Użytkownika za pomocą plików Cookies, służących realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną żądanych przez Użytkownika, przez TAKEUP Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu w domenie englishup.pl, takeup.pl, deup.pl.

Cookies czyli ciasteczka to pliki tekstowe, przesyłane przez serwis internetowy, zapisywane na  twardym dysku na komputerze, smartfonie lub innym urządzeniu końcowym, za pomocą którego  użytkownik łączy się z Internetem. Cookies nie wyrządzają żadnych szkód komputerom, urządzeniom, ani zapisanym na nich plikom. Cookies są pożyteczne, ponieważ pozwalają stronom internetowym rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio się wyświetlić.


Czy i jak wykorzystujemy cookies?

Nasza strona korzysta z cookies. Dzięki temu jesteśmy w stanie rozpoznać urządzenie użytkownika w trakcie ponownej wizyty. Cookies używane są między innymi do zapisu preferencji ustawionych przez użytkownika. Za pozwoleniem użytkownika, nasze serwisy i sieci reklamowe z nami współpracujące, umieszczają cookies na komputerach odwiedzających nasze serwisy. Pozwalają one nam poznać upodobania i oceny użytkowników, pomagając jednocześnie stale ulepszać naszą stronę. Cookies nie rozpoznają jednak użytkownika (np. po imieniu i nazwisku), tylko ustawienia i  zachowania anonimowego użytkownika, który korzystał z danego serwisu na wybranym urządzeniu. Cookies są również używane po to, by ograniczyć wyświetlanie reklam.


Jakie rodzaje plików cookies wykorzystujemy?

W ramach naszych serwisów internetowych możemy stosować następujące rodzaje plików cookies:

  • niezbędne do działania usługi – umożliwiające prawidłowe korzystanie z usług dostępnych w  ramach strony internetowej
  • wydajnościowe – umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze strony internetowej,
  • funkcjonalne – umożliwiające zapamiętanie wybranych przez użytkownika ustawień i  personalizację interfejsu użytkownika,
  • reklamowe – umożliwiające dostarczanie użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań oraz ograniczenie liczby wyświetleń danej reklamy,
  • statystyczne – służące do zliczana statystyk dotyczących stron internetowych.

Jak długo przechowywane są dane w plikach cookies?

W ramach naszej strony mogą być używane dwa rodzaje cookies – sesyjne oraz stałe. Te pierwsze to  pliki tymczasowe przechowywane w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). Cookies stałe przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika.


Czy używamy cookies podmiotów trzecich?

Tak. Użytkownik korzystający z naszych serwisów może otrzymywać cookies pochodzące od  współpracujących z TAKEUP Sp. z o.o. podmiotów trzecich takich jak np. Facebook, Google. Więcej informacji na temat tych cookies można znaleźć na stronach internetowych poszczególnych podmiotów trzecich.


Zarządzanie plikami cookies

Pliki cookies pomagają w szczególności w podniesieniu wygody użytkownika podczas korzystania ze strony. Ograniczenie stosowania plików cookies może wpłynąć na funkcjonalności dostępne na stronie internetowej. Wyłączenie obsługi plików cookies w skrajnych przypadkach uniemożliwić korzystanie ze strony.


Jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę na pliki cookies?

Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarki internetowe) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy strony internetowej mogą sami dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia m.in. zarządzanie plikami cookies konkretnej strony internetowej, całkowite usuwanie wszystkich zapisanych plików cookies, a także automatyczne blokowanie plików cookies. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.


Najważniejsze informacje o cookies

  • Zgoda na cookies nie oznacza, że dane użytkownika będą przetwarzane w celach marketingowych i sprzedażowych.
  • Cookies nie zbierają danych osobowych użytkownika, o ile użytkownik nie wyrazi na to zgody, wypełniając formularz wyświetlany na wybranej stronie, wraz z udzielenie niezależnej zgody na przetwarzanie danych osobowych.
  • Cookies nie są niebezpieczne dla użytkownika, ani urządzenia użytkownika.
  • Cookies nie pozwalają innym na oglądanie danych, jakie użytkownik zapisuje na dysku swojego urządzenia.
  • Dotychczas cookies funkcjonowały na tej samej zasadzie, co teraz. Jedyna zmiana polega na  tym, że obecnie na strony internetowe nałożono obowiązek informowania o wykorzystywaniu cookies użytkowników.